Uz zase vlastni CPU :).

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 7 11:14:22 CEST 2004

No jelikoz mezi svymi kamarady co obcas neco bastli jsem jedinej schopnej
napsat nejaky program (prestoze uz jim take dochazi ze nektere veci jdou s
MCU resit jednoduseji) pro MCU tak bych spis si myslel, ze vyznam by mel
nejaky MCU ktery by byl velmi jednoduchy co do HW a HLAVNE by se jednoduse
programoval - nejlepe neco ve stylu Karel nebo jak se jmenovala ta hracka
pro deti :-)

Takze spis nez problem s novym CPU je dle meho zakopan pes v tom
programovani.

Takovej program by byla krasa psat i pro male deti (tu cestinu prosim
nereste - neni problem udelat prekladac z anglicke do ceske syntaxe a
naopak):

PAMATUJ A=5   (ulozi a nadeklaruje promenou)
PAMATUJ B=7
NOZICKA N1=1     (nastavi hodnotu na vystupu N1 na log1)
POCKEJ 	(pauza 1ms)

atd.....

Zvladli by to i lidi co si mysleli, ze nikdy zadnej program nenapisou. Takze
spis nez pro nove CPU je myslim dira v prekladacich. Priznam se ze nekdy
bych jej sam rad pouzil nez se znovu ponorit do ASM (mam delsi pauzy s MCU a
zapominam).

Otazkou je co ma byt cilem.

RadekCX