Uz zase vlastni CPU :).

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 7 09:45:52 CEST 2004

Ano jsme profici a z tohoto hlediska je to spise ulet - souhlas.

Mozna jsem mel napsat rovnou, ze je to spise tema pro lidi, co si chteji
hrat s necim netradicnim. Chapu, ze nekomu muze pripadat vymysleni vlastniho
CPU jako plytvani casem, ale jini lide chodi do kina a za kulturou,
navstevuji hospody, stavi si chaty, stavi modely cehokoli, rejou zahradku
atp., pricemz to neni o vydelku a jeste to casto neco a i nemalo stoji. 10
ruzi, kybl salatu plus nejakou tu mrkev si klidne koupim za to co vydelam za
den a jeste mi zbyde, ale ten kdo si to vypestoval sam z toho ma radost a
neverim Kosto, ze bys to neznal :). Takovej pejsek ti prinese hromadu
radosti, ale prachy tahle zaliba take vydela jen nekomu a troufam si rici
spise mensine.

Proto nedokazu rici nekomu, ze to delat nema, kdyz to dela pro svou radost -
proti tomu zkratka argument neexistuje - tedy pokud nechce pro radost
strilet po sousedech :).

No a protoze ty umis byt konstruktivni a take do tohoto slusne vidis, tak
pokud chces, tak mi porad jak udelat lepsi CPU, ja budu jen rad, ze se mam s
kym o tom pobavit - jak vidis, moc lidi co jsou ochotni se o tom vubec bavit
neni. No a ze chci aby muj CPU byl trochu netradicni ci exoticky, proc by
ne, je fajn byt trosku odlisny :).

Prosim tedy, neresme zda to ma vyznam ci nikoli, ale pokud nekdo chce o tom
se mnou debatovat, tak debatujme :).

--
Jiri Bezstarosti