dispenzer - davkovani pasty ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Říjen 7 09:02:56 CEST 2004

dobry den.
tak jsem se dostal k pouzivani " pajeci cinove pasty " a vsechno bylo super,
nez mi vylezla ze strikacky, v ktere se dodava, nad pist.
asi jsem moc tlacil, nebo co a ted je to totalne nepouzitelny. nevim jak z
te plastove veci co bylo strikackou dostat pastu na DPS.
asi ji prestehovat necim do neceho noveho cim by se to na dps davkovalo.
jmenuje se to snad dispenzer , stacil by mi i rucni co maj na webu pbt
roznov.
neda se tehhle nastroj, koupit nekde v praze, nejlip jeste dnes ? nebo mate
nekdo nejaky jiny figl jak tu pastu rozume nadavkovat na dps ? upravena in.
strikacka atd. ? napadlo me nejak vytunit ten puvodni zasobnik, jako dodat
lepsi pist, kterej neprotejka, dokud neprotek bylo to ok.
netusite kolik stoji " automatickej dispenzer " ? (i starsi).
dik za kazde info.
tomik.
P.S. jsem tikaci :-)).