Pro nove konferujici

Petr Žák petrzakcse@kralovopolska.cz
Čtvrtek Říjen 7 06:15:43 CEST 2004

Tedy Vazeni prisel jsem k tomu az dnes rano ale
konecne nejake vesele probuzeni do noveho dne, z
vlastni skusenosti o tom tikani vedu krouzky deti
uz nejmene tricet pet let, asi neb si presne
nepamatuji kdy jsem zacal, takze urcite nejsem
zadnej mladej cucak, ale poku jsem v krouzku tak
mam pocit ze jsem protze jsem v te chvilce stejne
starej jak Ty decka a vsichni se oslovujeme jmenem
a tikame si. Ale to vubec neznamena ze bych nemohl
vykat i nekomu hodne mladsimu. Proste je to podle
situace a prostredi. Kdyz jsem dalaval konference
elektroniku tak jsem znal c ceskoslovenske
republiky nekolik tisic lidi a se vsemi jsem si
tikal protze to tak nejak bylo a nikdo se nat tim
nepozastavoval at mu bylo treba osumdesat dva. Ale
nikdo z toho nedelal nejake pravidlo proste jak to
lidem vyhovovalo tak se oslovovali. A protoze ja
osobne si mnoha z Vas velmi vazim a bohuzel jsem
se jeste nedostal do prahy na to pivo tak do te
doby se budu snazit chovat slusne. Proto jeste
jednou dekuji za pekne usmevne tema a preji timto
vsem pekny den a rikejme si pekne veci a pak je
jedno zda Ty nebo Vy. A podepisuji se jmenem i
primenim protoze obcas nekomu neco posilam nebo
naopak a pak je to jednodussi.
Petr Zak
Brno
To tam pisu proto ze kdyz neco do nekoho chci nebo
naopak tak hned vim ze se s nim treba muzu potkat
osobne.
Pokud jsem moc kecal tak mi nadejte ale nedalo mi
to.