Pro nove konferujici

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Říjen 6 23:00:56 CEST 2004

> 2. Standartne pokud mozno nepouzivat HTML a uz vubec ne tak, ze vezmu
> screenshot nejakeho programu apod. a v plnem rozliseni jen dam do mailu
> (mail majici 98kB se zobrazenim prostredi pro Xillinxe tu byl tento
> tyden a autor si jiste vzpomene...) . Na to jsou prilohy a snad neni
> problem obrazek upravit do minimalni velikosti (ve zminem pripade by
> nejspise stacila pouze konverze do JPEG). S pevnym pripojenim mi je to

Pro screenshoty je uplne idealni format PNG, naopak JPEG je nevhodny.
PNG pouzije bezestratovou kompresi, takze nedojde k rozmazani pismen a
ramecku, pritom vysledny soubor je mensi nez u JPEGu.

Pro zajimavost jsem zkusil ted udelat screenshot z mojich 1600x1200x24b
- JPEG ma 320kB a je rozmazany kompresi, PNG ma 180kB a je totozny s
originalem.

Lukas Grepl