Elektromer Landis+Gyr

jschvab@seznam.cz jschvab@seznam.cz
Středa Říjen 6 22:58:06 CEST 2004

Zdravim konferenci.

Mel bych jeden mensi dotaz. Ma nekdo ze zde pritomnych zkusenosti se
ziskavanim dat z elektromeru Landis+Gyr typ ZMD410CT44.2407 (neco dale
rika link http://www.landisgyr.com/en/ele/dsheet/7102000062_en.pdf ale
stale to neni dost na to abych mohl vyresit problem)  nebo vubec
vseobecne s touto firmou pripadne ziskavani informaci z elektrommeru.
Pokud jsem spravne pochopil tak ma na sobe elektromer jakysi slot pro
komunikacni interface, ale ten si z cenovych duvodu nemohu dovolit
vyplnit napr. RS232. Dale ma elektromer 4 spinaci vystupy u nichz by me
zajimalo co z nich dostanu. Dale jsem vyzkoumal ze na elektromeru je
cosi jako infraport, ale jiz se mi nikde nepodarilo ziskat nejakou
specifikaci toho co mi z nej poleze. Mim cilem snazeni je ziskat z
elektromeru alespon informace o spotrebovanych kilowathodinach (jak pro
jalovy tak pro cinny vykon), pripadne neco dalsiho.

Pokud by mel nekdo ze zde pritomnych _cokoli_ k dodani k vyse zminenemu
byl bych nesmirne vdecen protoze se zadanim sem dostal nesmirne malo
informaci a stale to nestaci ani na ucelenou predstavu o strukture
zarizeni.

Děkuji,

Jan Šváb

-=SCHVAB=-