Pro nove konferujici - hacky a carky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Říjen 6 22:22:48 CEST 2004

No dobře, mne zas málem zajeli v Londýně. Pro mne štěstí, že jsem potkal
jen ohleduplné řidiče jenž brzdily z dálky, když vytušily můj úmysl
vstoupit do jízdní dráhy.

	Přeji všem pěkný zbytek večera a těším se na vaše další
příspěvky do konference, třeba bez čárek a háčků. Myšlenky jsou pro mne
cennější a ty tam jsou.

Marku, narouboval jste češtinu velmi dobře, klobouk dolu.

Radek

http://oasis.xko.cz/oasisc.php?ct=a%3A4%3A%7Bs%3A1%3A%22s%22%3Bs%3A2%3A%
22

40%22%3Bs%3A1%3A%22c%22%3Bi%3A11%3Bs%3A3%3A%22url%22%3Bs%3A18%3A%22http%
3A