Pro nove konferujici - hacky a carky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Říjen 6 22:01:05 CEST 2004

Do uvedených míst čeština nepatří jako znaky /(('|{}#$%^&* a další

>Takze mi je milejsi psat efektivne,
> nez efektne.
> Az bude diakritika opravdu znormovana (jako, ze je, ale tech norem a
> kvazinorem je nejak az moc),
> a bude realne pouzitelna, tak klidne.

To bude asi ten pravý důvod s češtinou, která norma vlastně platí? Až se
mi chce zvolat: díky bože za každou normu na které se lidé domluví (nebo
ji prosadí) jako jedinou. Díky za SI soustavu, ježdění vpravo na
silnicích, .....

> Tedy to musi byt posusnanicko mit komentare s diakritikou - nacpak to
????
> Ja i pres svou "stupid english" stale vice inklinuji k anglictine.
> Doufam, ze funkce, promenne, etc take pocestujes ??
> On takovy nazev navesti "MainLoop" se fakt dost blbe vyjima kdyz ho
> napises jako "HlavniSmycka" :-)))))))))))))

Nepočeštuji, beru to jako technikus terminus a třeba to v češtině
zdomácní, jako slovíčko go, lite, love ....

Též zdravím
Radek