Pro nove konferujici - hacky a carky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Říjen 6 21:08:54 CEST 2004

Již programátor nejsem, ale něco jsem naprogramoval i s databázemi si
vyhrál(třeba u Oracle databáze si s fontama docela pohrajede), takže vím
o co jde.

	Jistě by to šlo podlé Vašeho návrhu, jen nevím zba by někdo
pepřišel s tím, že máme
a     krátké a
aa	delší a, ale ještě to není á
aaa	dlouhé á
.
.
.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa	ještě delší á

navíc by se asi zpomalilo psaní, lenost by též udělala své a máme zde
skoro model 3.
 Mimochodem, jako dítko jsem měl nápad zrušit Y a psát jenom I. Neprošlo
mi to. A to jsem byl ochoten tolerantně přistoupit i na zrušení I a psát
jen Y

Radek

http://oasis.xko.cz/oasisc.php?ct=a%3A4%3A%7Bs%3A1%3A%22s%22%3Bs%3A2%3A%
22

40%22%3Bs%3A1%3A%22c%22%3Bi%3A11%3Bs%3A3%3A%22url%22%3Bs%3A18%3A%22http%
3A