Pro nove konferujici

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Říjen 6 20:59:07 CEST 2004

> Dále musím souhlasit s názorem ze nastane situace - problém o kterém nevím
> nic a rád bych se o nem neco dozvedel
> a tak jakoz to úplný nic nevedící clovek se optám pochopitelne na ty
> nejzákladnejsí principy veci je me o hlavu omláceno
> neco v tom duchu ze existuje GOOGLE , internet a pdf soubory. To
> pochopitelne vím ale já osobne a je to asi idividuální
> pochopím více kdyz me nekdo jednoduse jasne a cesky vysvetlí jak na to. Kdyz
> se clovek chytne dá se to dále rozvíjet
> pomocí dokumentací a pod. Ale ze bych si precetl lámanou anglictinou pdf a
> [...]

No a prave na reseni tohohle problemu tu mame nas matersky ustav,
ktery se jmenuje Skola ;). Muzes i zajit za jakymkoliv profesorem s
jakoukoliv prkotinou, i kdyz Te neuci a on Ti to popise. Treba ja jsem
u pana Docenta Svarce v Matematice II zasel s problemem ze neumim
odhadnout vysledek. On mi predvedl a dokonale popsal (na 6 listu A4)
jak se ma spravne odhadovat vysledek ... Pokud primo nepopise, tak
odkaze na dobrou literaturu. DOPORUCUJU pokud nekdo doporuci
literaturu, tak si ji precti (vetsinou je cesky, a dozvis se tam
radove vic, nez stihne profesor ustne za 2 hodiny ...)

Takze Go, Go, Go Luno profesorovo uz ceka :)

To jenom na okraj, mam pocit, ze Te znam a dokonce chodis do stejneho
ustavu / rocniku / grupy jako ja ;) Pokud se mylim, tak me oprav :)

--
Best regards
 BuFran