Re: protizlodějské opatření

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Středa Říjen 6 18:19:47 CEST 2004

From: Jan Kuba
To: [HWnews]
Sent: Tuesday, October 05, 2004 6:02 PM
Subject: Re: protizlodějské opatření

----- Original Message -----
From: Tomáš Vymětal
To: [HWnews]
Sent: Monday, October 04, 2004 8:44 PM

No co vím, tak podobné hračky jsou, mimo slzných sprejů, k dispozici pouze
armádě a policii, jinak má být použití nelegální.

Ono jaksi vniknutí do objektu je taky nelegální. Jde o to co je nelegální
víc. Jestli rozbitá výloha ,  škoda za 250000Kc, nebo použití slzáku....
Při troše snahy lze slzny granátek opravdu ziskat i elektrickou
roznětkou...internet, inzeráty...možností opravdu mnoho.

 Doma se mi kdysi válelo pár paintballových kuliček se slzákem, ani nevím
kam přišly. Jestli si v archivu přečtete celej thread, zjistíte, že v něm
nejde o to zloděje odlákat z již otevřeného krámu, alébrž je v něm udržet co
nejdéle, nejlépe bez jakékoliv konfrontace s majitelem, případně s možností
dálkového ovládání z budovy, kde je možnost sledování přes kamerový systém.

Už vidím zloděje po zásahu "slzákem" jak zdrhá, případně odjíždí autem. I
kdyby v autě někdo čekal (nezasažen) ti zasažení asi budou chtít do
nemocnice. Nicméně příště se už se nikam neodváží, nebo se naopak vybaví
maskami.

No nic, myslím, že tohle bych zdůvodnil, zvlášť pokud ten krám byl udělanej
několikrát za sebou a policajti vždy přijeli s křížkem po funuse...

Honza