Jak dostat data z vadne 5 1/4" diskety?

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Středa Říjen 6 16:41:05 CEST 2004

ahoj,

na diskete je normalni FATka . pokud nejde disketa precist muze byt
vadnych jen par sektorů..... nebo stopa č. 0 . ja bych na tu disketu
koukl Nortonem - Disk Editorem - tak z verze 8. Určitě na disketě
něco zustalo....... chce to ale vyhledat si jak je disketa presne
organizovana. Otazkou je zda vam cas venovany zachrane stojí ta
vydolovaný soubor.....

P.S. výhodou je že hledáte BAS soubor - což je prostý text a v editoru
vidíte obsah sektorů iv ASCII.

xxx