Pro nove konferujici

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Říjen 6 16:19:05 CEST 2004

Jo', proc mi ma nejaky ucho tykat, kdyz uz to mam do jamy za min nez si
myslim a potencionalnimu popelu se prece zasadne vyka :))).

BTW je prirozene, pokud po nekom neco chci a neznam ho, ze mu nebudu hned
tykat. A ze ten kdo se tady pta vlastne neco chce (treba poradit) je jasne,
takze tahle elementarni slusnost opravdu neni k zahozeni. I kdyz si na
vykani take prilis nepotrpim, mnohem radeji odpovim slusnemu cloveku nez
hulvatovi co mne jeste serve, jak je vubec mozne, ze jsem si dovolil mu
neodpovedet okamzite, kdyz je to prece takova banananalita a on mi prokazuje
cest, ze mi dovolil mu odpovedet :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Wednesday, October 06, 2004 3:44 PM
To: konference HW-news
Subject: Pro nove konferujici

V teto konferenci je vetsinou zvykem, ze si ucastnici vykaji, pokud se
explicitne nedohodnou jinak (popr. se neznaji apod.). Zpocatku to me
osobne prekvapilo (prece jen jde o internetove prostredi), ale po te
dlouhe dobe se spis vracim ke korenum sve vychovy a chapu to jako
elementarni slusnost, specialne vuci "starsim" konferujicim....

Tot vse, nevyzaduji to, nicmene se mi to docela libi (pravdepodobne
nejsem sam) a myslim si, ze by se zejmena ti jiz zmineni nove prichozi
mohli alespon zamyslet....

--
Jirka