mustek do mustku

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Říjen 6 14:39:42 CEST 2004

kppc> Zdravim kolegove,
kppc> dostal se mi k oprave subwoofer Ra.ve.la.nd. Byl tam odpalenej
kppc> koncak TDA8560Q(2*40W/2R). Ten modul se zasakem ma vyvedene 2
kppc> dvoulinky vedouci do  cerne skrinky ze ktere uz vystupuji jen dva
kppc> draty k jedinemu repraku. Procetl jsem si datasheet a tam je
kppc> uvedeno, ze 1560Q ma kazdy kanal jiz v mustkovem zapojeni. a taky
kppc> je tam tamto formulace: "It contains 2 ´ 40 W/2 W amplifiers in
kppc> BTL configuration."
kppc> "The TDA8560Q contains two identical amplifiers and can
kppc> be used for bridge applications."

kppc> Lze zapojit mustek do dalsiho mustku? Na stitku subu je 70W, coz
kppc> pri 2*40W do mustku asi vychazi.

Jedine pres transformator.

Tomas