robot vysavac

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Říjen 6 14:16:07 CEST 2004

No a to je prave ten nejvetsi zadrhel.
Uz jsem tu o tom psal pred rokem ? dvema ?
Temer tu vzniklo sdruzeni pro pripravu vyroby takovehoto vysavace. Ja byl
ovsem pesimistou.
Je to zatim spise hracka a o oblasti realneho pouziti  se da vazne
diskutovat.
Vse je zatim prave o energeticke narocnosti vyrobku a jeho vydrzi na jedno
nabiti.
Kdyz si ty stare prispevky prectete, tak si musite nekdy polozit i otazku,
jak na takove "napady a reseni " prijdou lide i s vysokoskolskym vzdelanim.
Na druhou stranu vyvoj jde dopredu a jako vzdy, mnohe konci ve slepych
ulickach.
Dnes jsou sice uz podstatne lepsi akumulatory a je lepsi i roboticke
vybaveni pro navrat do nabijeci zakladny, ale vysledky nejsou zatim nic moc.
Reseni za par babek od Conrada je skutecne hrackou a naopak, dat cca 40.000
za Trilobita se asi jen tak nikomu nebude chtit.

Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz