VHDL - cteni vstupu v processu

Milan milger@pobox.sk
Středa Říjen 6 11:50:16 CEST 2004

Nepoznam sice detaily, ani presne casovanie problemu.
ALE:
-asi by som si vybral vhodnu suciastku min. SPARTAN2 a viac
-50MHz oscilator pre DSP by som vnutorne nasobil na 100MHz /mozno az na
200MHz/ a nafazoval samozrejme.
-no a mal by som 10ns /resp.5ns/ na synchronne riesenie

Ako vravim, nepoznam detaily casovania pameti ani DSP, ale bolo by to 0-10ns
/resp. 0-5ns/ casovej variability nezavislej od nafitovania, coz pre
asynchronne riesenie ako iste uznate neplati a je mozne to riesit iba
prisnymi casovimi poziadavkami na kriticke signaly.
Uznavam ze existuje pripad ze by to neslo. T.j ak mam naozaj iba 8ns a
logika je zlozita a potrebuje viac ako 5ns a existuje asynchronne riesenie
casovej narocnosti 5-8ns. Ale aj v takom pripade by som radsej siahol po
rychlejsej rodine Xilinx ktora by tu logiku implementovala pod 5 ns.
Ja viem ze je to iba teoretizovanie a ked po 1/2 praci clovek narazi na
drobnost s ktorou neratal je lepsie ju vyriesit ako vyhlasit ze potrebuje
novy HW, takze v takychto pripadoch  asynchronna logika=ANO ale opatrne.

Milan

P.S.
Tvarime sa akoby sme sa hadali a pri tom mame rovnaky nazor na vec.