VHDL - cteni vstupu v processu

Danhard danhard@volny.cz
Středa Říjen 6 04:08:05 CEST 2004

Ty procesory byly Siemens C167 na 40MHz a TexasInstr. DSP TMS430 na 50MHz,
normalne to nemelo zdrzovat to DSPcko, z ktereho tam jel program, ta C167 tam
lezla jen datove.
Pristupova doba pro DSP byla 25ns, z toho 12ns sezrala pamet, 5ns oddelovaci
buffery na arbitraci v FPGA zbyvalo 8ns.

Jake hodiny byste doporucoval ?

Danhard