Ovladani po dvou dratech misto 3.

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Říjen 5 21:08:59 CEST 2004

>Jedna z moznosti je pustit do drotov striedavy prud z transformatora.
>kotla. Na stabilizaciu napatia v termostate by som pouzil spinany
>zdroj napr. s MC34063 èim by sa znizili straty.

Tak mi prijde, ze po instalaci tohodle termostatu bude treba zvysit
pojistnou sumu na barak
:-)

Nejjednodusi je asi modulace odberu, to je jasne. Co to udelat treba takhle
- necht ma procesor s displejem konstantni odber, to se da zabezpecit
jednou zenerkou a odporem. K tomuto odberu pak pridavat dalsi proud
signalizujici relatku, ze ma sepnout. Na strane rele pak bude potreba
snimaci odpor a komparator.

J. Hanzal