VHDL - cteni vstupu v processu

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Říjen 5 10:49:58 CEST 2004

Nekdy se asynchronnimu reseni nevyhnete a tam se muzete dostat do oblasti
metastabilit.
U FPGA jsem dosahl i stavu, ze vnitrni KO se pro cast dalsich funkci choval
jako "0" pro ostatni jako "1", a pak ze logika nekeca ! :o)
Pouziti synchronniho designu vam poradi i "odbornici" od Xilinxu (treba Asix
:o), protoze asynchronni design proste neumi.
U jake ho pouziti LATCHE jsou u Xilinxu problemy ??

Danhard