Ovladani po dvou dratech misto 3.

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Úterý Říjen 5 08:42:08 CEST 2004

Zdravim

mam programovatelny termostat, ktery jsem kdysi davno delal. Ma ledkove
displeje takze je treba ho napajet ze sitoveho zdroje.
Takze ovladaci skrinka byla s casti u kotle spojena 3 draty. Tj. GND, Ucc,
Rele (cast u kotle obsahuje napajeci zdroj a relatko ktere spina kotel)
Napajeci zdroj u kotle obsahuje 7808,  vnitrni cast stabilizuje 7805 na 5V.

Ma nekdo nejaky rozumny napad jak to predelat na dva draty?

Proudovy odber docela kolisa podle toho co je zobrazeno na displeji, takze
ridit prodem bych musel zvysit odber tak cca o 100mA  coz se mi zda pomerne
dost na to abych to utopil v odporu vevnitr.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo