Spinany zdroj -> Danhard

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Říjen 5 02:09:53 CEST 2004

Tady by bylo vhodne si take vsimnout, ze odpor R8 u napetove vetve a R9 u
proudove vetve zavadi silnou frekvencnne nezavislou ZV do zesileni tranzistoru
T1 a T2, T3 tedy proporcionalni slozku ZV, a operacni zesilovace to dotahuji
pomalejsi integracni slozkou.

Jaky to ma vliv na stabilitu pri komplexni zatezi a na dynamicky vystupni
odpor pri pulzni zmene zateze, ve srovnani s dlouhou ZV pres pomaly OZ si
muzete rozebrat za domaci ukol :o)

Trochu horsi je prechod z U do I regulace, kde se dynamicky objevi kratce
spickovy proud, pokud bude zmena zateze rychla, tam to prijde jeste upravit.
Mimochodem se tak chovaji vsechna tady propirana zapojeni.

Odezva regulace na skok ovladaciho napeti neni zajimava, jelikoz to je
generovano PWM, a rychlost zmeny omezuje uz pouzity filtr.

Danhard

PS. psal jsem ze je to jenom skica, konkretni nejakych frekvencnich kompenzaci
se musi doladit v real. zapojeni.