Spinany zdroj -> Danhard

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Říjen 5 00:38:17 CEST 2004

Ondrej Pribula napsal(a):

> T1 pomocou IC2B. Tu vsak nastava prva vec, ktorej nerozumiem a to je
> zapojenie IC2B bez zapornej SV, teda v nelinearnom rezime, teda ako moze
> byt pouzity ako linearny regulator??

Sice nejsem Danhard, ale zkusim to:-) On ten IC2B zapornou ZV ma, a to
do neinvertujiciho vstupu :-) Divne? Ale ne, prece pres T2 a T1, kde T2
signal z vystupu invertuje a T1 uz je z tohoto hlediska jen jako
sledovac.... Teoreticky je jedno, ze oba T nejsou ve strukture, ale
venku....

Kmitoctove by to melo byt kompenzovano pomoci C10 (dela z OZ
integrator), jestli to ale fakt bude stabilni (a to zejmena pri
komplexni zatezi), to myslim nevi ani Danhard :-) O impulsni odezve
regulace ani nemluve :-)))

--
Jirka