OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Říjen 4 18:34:01 CEST 2004

> no problem je ze RJ u jednobodu musi neustale "resit" jakym zpusobem se
bude
> palivo odparovat ze sten saciho potrubi. Je totiz mylne se domnivat ze ta
> mlha co vytvari vstrikovaci ventil tak nejak rovnou jde do valce - bohuzel
> ta mlha se usazuje na stenach toho potrubi a pak nasledne zase se od

Ano, presne to jsem myslel tim "palivo prochazi celym sacim traktem se vsemi
dusledky". To je duvod proc zastavam nazor ze dobry a spravne sestelovany
karburator je lepsi nez jednobod. Ne ze by u vstrikovani nad ventily nebo
primo do valcu nebylo podstatne co se deje v potrubi ale rozhodne minimalne
a RJ to temer nemusi resit.

Pavel