Spinani +12V z 3v3 vystupu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Říjen 4 18:23:26 CEST 2004

> ULN2981, ULN2983  ale moc rozsirene ty brouky nejsou.

> Podivejte se na integrovane spinace u Toshiby nebo Allegra,
> nektere typy maji vystupni P-FET, ale rizeni je logickymi urovnemi

Jo to je presne ono (na tom, aby to byl FET nebaziruji, spise jsem tam PFET
nakreslil ze zvyku, ma se tech cca 1.5V ztratit na tranzistoru nebo na
odporu, pri 20mA to neni kriticke), GM je nema, zkusim tedy jeste nektere
nase dodavatele a uvidim...

> Jestli to potrebujete ve 2 kusech, kupte hrst tranzistoru a misto
> jednotlivych odporu dejte odporovou sit. R3 lze vynechat, pokud ten
> tranzistor vydrzi Ugs -12V.

Ano tak to nejspise dopadne a i puvodni dotaz byl minen spise na posouzeni
meho schematu nez jako dotaz na vhodne IO i kdyz i ty me samozrejme
zajimaji. Ugs -12V neni problem a jak jsem napsal nebaziruji na na FET ale
muzu pouzit i PNP pak ovsem jiz nemohu vynechat R3, takze opet FET :-).
Abych rekl pravdu, odporovy pasek me nejak nenapadl, dik za "nakopnuti".

Takze pokud rozumne nesezenu vhodny obvod (alepson si jej osaham coz se mi
muze nekdy hodit), dopadne to tedy podle schematu s vyhozenim R3 a
nahrazenim R2 odporovym paskem.

Pavel