Antena WiFi za oknem.

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 4 18:10:01 CEST 2004

plne s tebou souhlasim az na:

1) toto je zakladna vec treba pro Tebe, nebo rekneme  dalsich 90 % clenu
teto konve, ostatni zazili ve skole treba jen Np (Nepry) a nebo o utlumu jen
neco  tusi  a venuji se uplne jinemu oboru.
2) vsichni nejsme inzinieri
3) vsichni vi, co tim chtel basnik rici, to ze tam bylo pismenko navic, je
sice vec zasadni ale ne v souvislosti s tim, co bylo puvodni naplni
prispevku.
4) mozna to hovori o "hrubej neznalosti pisatela" ale jak je v bodu "1" -
ten dotycny je treba profik v necem uplne jinem a veliciny utlumu potrebuje
pri sve praci jen 2x v zivote.
    ........a tak je treba tu koukat na vsechny, jeden umi tohle, druhy zas
to. Vsichni nemohou /ani nemusi/ vedet vsechno.
5)  nechame toho....

PS: Dnes jsem psal pomerne rozhorceny dopis jedne nejmenovane firme kvuli
kvalite jejich zbozi, vzapeti prisla 1-radkova odpoved, ze bohuzel firma je
v likvidaci.
Na dalsich asi 5-ti radkach me poucili, ze nazev firmy jsem napsal spatne,
ze se vsechna pocatecni pismena pisi velka a mezi predposlednim a poslednim
slovem nema byt  "a" nybrz "&" . Ten e-mail me prisel ke vsemu asi 20x......
to dokaze nakrknout!
Snad kazdy pochopi, co jsem tim chtel rici...

Sorry za dalsi flame :-(