??? free sample od ATMELU ???

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Říjen 4 16:33:59 CEST 2004

> Myslim, ze hodne lidi by tuto sluzbu i rado zaplatilo a prace by tak mela
> smysl. Kdybych mel jistotu, ze obvod skutecne prijde a v nejakem rozumnem
> case, s radosti bych zaplatil naklady na expedici i samotny obvod.

Hned na zacatku meho mailu jsem psal, ze existuji zasilkove firmy (RS Compon
ents atd.), kde lze vetsinu obvodu objednat a prijdou obratem ...
Samozrejme, jedna-li se o cosi specialniho, pripadne zhavou novinku, stava s
e, ze ani vyrobce je proste nema okamzite k dispozici, protoze celou nultou
serii uz rozdal bastlirum a na vyvojare se nedostalo :-)).
--
Rt
---