XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Pondělí Říjen 4 14:52:58 CEST 2004

>No s tou poznámkou ohedne 72makrocell jsem pochopil .. ale jestli me chcete ríci ze se do XC9572XL
>nevejde 36bitový posuvný regist a 36bit LATCH ??  Tak to teda nevím co pouziji za obvod na moji finální vec ??

>Takze kdyz opustíme Schematický editor který je ty v tomto prípade uplne nahovno
>a budu chtít napsat v ABELU nebo VHDL (coz neumím) strukturu Tech dvou 36bit komponent
>je nejaká sance to natlacit do XC9572 ?

>Mel jsem puvodní naivní predstavu ze kdyz obvod má 72makrocell a 1600 gates ze se tam neco vejde
>ale asi zvástám blbosti o:))

> [...]

Ja uz fakt nevim, jak to jednoduse a polopatysticky popsat :-)))))
To ze ma obvod 72MC znamena, ze ma presne 72MC, ani o jednu vic a ani o jednu mene :-)))
Kdyby jsi se podival do DS, tak je tam velice krasny obrazek, co takova jedna MC obsahuje :-(
A pochopil by jsi z neho, ze 1KO = 1MC --> 2x36KO = 72MC :-)
A co dalsiho tam mas uz nedokazi z tveho popisu odhadnou, ale neco tam jiste jeste je :-))))

1600gates znamena priblizny ekvivalent - to nezamena, ze  dokazes opravdu vsechna hradla vyuzit :-)

Ale jiste, klidne to napis ve VHDL, Abelu, ci cemkoli jinem, pravdepodobne dopadnes stejne

Jinak v Abelu je ekvivalent Tve tri denni prace tady na celkem 14 radcich - to neni schazovani Tve prace,
ale nazorna ukazka neefektivnosti navrhu pomoci schematu
MODULE shift    //36g shift regidtr + 36bit vyrovnavaci registr

data  pin;
clk   pin;
wr    pin;
latch0..latch35  pin  istype 'reg';