Mikropájky pro SMD - zkus(enosti

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Říjen 4 14:09:23 CEST 2004

Jo, diky, to jsem chtel slyset ;-) Mne se to libilo i z toho duvodu, ze
je to v tube a ne v "konzerve" jako Marmot.

Jinak, nekde jsem nasel, ze to "R" je kalafunove a "F-1"  ma v popisu na
strankach vyrobce tohle : "Je vhodné zejména pro* pájení me(di a
s(patne( pájitelných souc(ástek*. Neobsahuje v z(ádné forme( halogeny.
(C(SN FB12-11, DIN F-SW26)" (hm, i kdyz vubec nevim, co ty normy
znamenaji :-)

VP