Re: Mikropájky pro SMD - zkusenosti

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Říjen 4 14:06:32 CEST 2004

No, tak ja mam presne opacnou zkusenost, tento vikend
jsem si koupil v GESu v Brne tavidlo MTL468 a SMD svaby
s tim jdou fakt perfektne - diky za tip, doted jsem to letoval vyvod
po vyvodu (pomale) nebo pajeci pastou (nutno poradne oplachovat) a
tohle vypada zvlast na vetsi pouzdra (RM 1,27mm) jako vyborna metoda.

Ivos
----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, October 04, 2004 9:12 AM
Subject: RE: Mikropájky pro SMD - zkusenosti

tak jsem po vikendu musel napsat svoji zkusenost s tavidlem " R " od
elchemca.
98% veci pajim bez tavidla(dps ok atd.). . no kdyz jsem potreboval " pomoc
", tak me teda to tavidlo moc neuchvatilo. muzu srovnavat jen s "
cinopastou" od electrolube a to je opravdu o necem jinem.
tento tyden snad koupim to tavidlo od marmotu a preju si aby to bylo o necem
jinem :-)). u tavidla z elchemaca i kdyz to v nem " plave " neni vysledek
nic moc. je mozne ze to je  DPS, ale pasta to zvlada o 90% lepe.
tomik.