XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Pondělí Říjen 4 12:36:37 CEST 2004

Dobrý den ,
predem dalsích dotazu k ISE WEBPACK
chci podekovat vsem co me poradili s banálními otázkami , moc to pomohlo
Nejvíce díku patrí MK  a Danhardovi .. pánové dekuji za ochotu.

Konecne jsem si dal dokupy schéma , není nijak nárocné cca 60 prvku - vetsinou obvody D KO.
Jedná se posuvný registr 36bitu s Latchem ,, na kterém si chci odzkouset první DEMOPOKUS.

Zapojení a symboly jsou OK a tím jsem se prokopal .

Pak jsem priradil IO PINY nozickám brouka ..

Príkaz TRANSLATE probehl OK

ovsem príkaz FIT me vyjel dve chyby -- jeden ERROR a jedno Warování .
Chvilku jsem bádal v DS a HELPU ale zatím nevím .

Prikládám obrázek - problému pro lepsí predstavu

Obvod má nejakou strukturu , Makrocely atd atd , zde bude asi ten problém ale me by zajímalo kdyz mám schéma
jakým zpusobem ovlivním nebo napravím chyby které me to te´d hlásí
Pomuze preházet lépe a radostneji PINY a výstupy CIPU , nebo jak se takový problém resí ?

Dekuji za nakopnutí správným smerem
Milan