Antena WiFi za oknem.

Ivan Kiss Ivan.Kiss@printtrade.sk
Pondělí Říjen 4 08:46:06 CEST 2004

IMHO ma vyznam to skusit. Dva priklady z mojej praxe:

1.
8 dB antena cca 500m par cm za sklom chodi bez problemov. Je kolmo na
sklo v medziokennom priestore starsich dvojitych okien. Takze ziadna
kovova, ci ina vrstva na skle asi nebude.

2.
U mna doma taka ista antena na trochu vacsiu vzdialenost na povale pod
betonovou skridlou Bramac. Dal som ju tam pred rokom provizorne trochu
prevapeny, ze to chodi. Bolo mi vsak jasne, ze to bude fungovat pokial
nebude prsat, ci nenapadne sneh.
Doteraz je tam. Prezilo to bez problemov dazde aj zimu s 30 cm snehom.
Mam len obavu, ze budem trestany za porusovanie fyzikalnych zakonov.
:-) Jednoducho nechapem.

IK