Terminal RS232 - jak odesilat hex primo

david.hankovec@quick.cz david.hankovec@quick.cz
Neděle Říjen 3 18:36:57 CEST 2004

Zdravim.
Panove, nema nekdo z Vas povedomost o subj. , ktery by umel posilat primo HEX znaky ?
(resp. oni je posilaji vsechny ale jedna se o zadavani dat do terminalu).
Jde mi o to, ze spousta terminalu umi prijimat HEX po nastaveni, to ano, ale ja bych
 potreboval odesilani. Abych si v klidu napsal treba 31H a odeslal to, a ne abych pokazde musel psat v ASCII jednicku
ap., nehlede na ridici znaky, kdyz potrebuji rozsah odesilanych dat od 0H do 50H, budu tezko uchovavat pul tabulky ASCII
 v hlave.
Mozna to jde nekde nastavit (pouzivam TELIX ap.) nebo je na to nekde nejaky dobry
soft, bohuzel nemam momentalne cas si to naprogramovat. Prosim nasmerujte mne spravne,
 prosel jsem asi 4 terminaly neuspesne.

Diky, David Hankovec