Obojstranna tlac brozurky - help :-)

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Neděle Říjen 3 17:16:36 CEST 2004

No, az tak hloupej Word zase neni. Ted jsem vyzkousel tisk brozurky pomoci
Acrobat Distiller a HP7150 a jde to bez problemu. 100% vim, ze to funguje i
s tiskarnami HPLJ5L a s nizsimi radami inkoustovek HP.
Nastavil jsem poradi stranek 16,1,2,15 atd. a tisk dvou stranek na list a
funguje to skvele. Tedy alespon ve Wordu 2000.
--
Rt