Obojstranna tlac brozurky - help :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Říjen 3 16:49:05 CEST 2004

som sa s tym trochu hral... word to samozrejme nepodporuje, pri zadani
tlace 28,1,2,27,26,3,4,25... zacne tlacit na strane 1 a uplne v nahodnom
poradi :-) Takze skusim ten fineprint trial, vytlacit do PDF, v acrobat
professional vymazem z kazdej strany tu dementnu hlasku a vytlacim cely
dokument z acrobatu. Druhe, pracnejsie riesenie je manualne
poprehadzovat stranky vo finalnom PDF, co tie nie je zase az tak zle pri
rozsahu 20-25 stran.
Dakujem za nakopnutie spravnym smerom :-)
b.