OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Neděle Říjen 3 16:27:39 CEST 2004

Skutecne si myslim, ze to mas vsugerovane. Aby se po odpojeni baterky
"vynulovala" RJ??
Vzdyt nabijeni baterky mimo vuz neni nic zvlastniho. Alespon ja a nikdo z
okruhu mojich znamych nic takoveho nepozoruje. Slysim to poprve, proto jsem
po tom nikdy nepatral, ono to i postrada logiku.
Na ranultovy konfere taky nekdo tvrdil, ze kdyz vyndam baterku na delsi
dobu budu muset zajet so servisu nahrat znovu soft :-) Asi bych to musel
dotlacit!
Tvrdil me to i prodavac v baterkarne, ale toho celkem chapu, chtel me
starou baterku na miste vymenit za novou :))

Jinak prebytek paliva ve smesi je nutny pro spravnou funkci katalyzatoru,
ten prebytek hori na kat. a uvadi ho na spravnou teplotu. Ony ty vstriky a
kat neni az tak vyhodne z hlediska vykonu a spotreby, proto rada lidi kat
vzdy po STK vyhodi ven :)

Raven

Nic nepozoruji - prvne kdyz jsem nabijel baterku mimo auto pres noc me to
prekvapilo az kdyz jsem tankoval a kouknul na pocitadlo km.

Ja taky nejezdim zadnou krev (na to je lepsi vzit si moto), ale v beznych
rezimech to nejde poznat.

Ono by to i tak melo byt - spalovani s prebytkem paliva (oblasti nad
stechiometrickym pomerem) nevadi dokonce je zadouci pro maximalni vykon -
starsi vstriky to tak i delaly kdyz jste proslapli az na podlahu.

RadekCX