OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Říjen 3 12:57:07 CEST 2004


Zabehovym rezimem jsem myslel to, ze RJ v prubehu zivotnosti motoru upravuje
prubeh palivovyvh map a vstupni udaje. Nevim (nemam to podlozeno nejakym
linkem)zda to dela i RJ od Siemensu ktera je v MPI - zcela jiste to delaji
nektere RJ Bosch. Jde zhruba o to, ze RJ sleduje styl vyuzivani motoru a
nalitane hodiny a podle toho koriguje vstupni udaje. Muzete si vyzkouset ze
po odpojeni baterie na delsi dobu se RJ vymaze a trva zhruba jednu az dve
nadrze nez se zase srovna. Mam o tom docela prehled jelikoz tankuju vzdy do
prazdne nadrze a tankuju u nas v praci stale stejny benzin - takze pokazde
vim za kolik jedu.

Feldu (novou) jsme koupili rodice v roce 2000 (mimochodem shodou okolnosti i
kolega v praci ten samy mesic) a ja ji zdedil pred rokem kdyz mela nejeto po
trech letech 16.000km - felda byla maximalne setrena - rodice jsou uz starsi
a uz preci jen tolik nechvataj :-) - takze jen nakupy a kazdy tyden 60km na
chatu. Celou dobu spotreba 8.5-9l/100km a tata jezdi fakt dobre - lehka
noha. Pak jsem ji dostal ja a zacal ji trochu honit - spotreba porad stejna
- za rok jsem najel to co nasi za tri roky. Cca pred asi po pul roce toho
meho jezdeni to zaclo zrat min a to pomerne rychle - nepamatuji si moc
tankovani se spotrebou 7-8l/100km no a ted ac jezdim porad stejne (ted i
dovolena s kolama na strese) porad spotreba 6.25-6.5l/100km prakticky ani
moc nazalezi zda to honim vic nebo min.

Jen pro srovnani kolegovi v praci to zralo take 8-9l/100km, ale zhruba jen
asi do 15kkm takze jemu klesla spotreba uz zhruba po roce. Rozhodne tomu ale
slapal na krk vic nez nasi.

Takze na papire vam to pro Siemens nikde nepotvrdim, ale mam to overene
minimalne na dvou novych feldach.

RadekCX

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of mcmlxxx
> Sent: Sunday, October 03, 2004 8:45 AM
> To: [HWnews]
> Subject: Re: OT: Svicky na Feldu - zkusenosti
> 
> 
> 
> > Obavam se, ze zabehovy ci nezabehovy rezim patri do oblasti sci-fi, 
> > ale mohl jsem neco prehlednout. Muze dat nekdo nejaky link, 
> kde se o 
> > tom seriozne hovori??
> 
> Záběhový režim řídící jednotky nemohu potvrdit. Taky sem 
> neslyšel ani nečetl. Pravděpodobně se zaměnuje s nastavenim 
> adaptačních hodnot řídící jednotky ktere lze ovšem měnit 
> kdykoliv během provozu auta.
> 
> > Ty doby, kdy se platilo nejakymu dobremu znamemu, by dobre zabehl 
> > noveho Spartaka jsou davno minule :-)
> 
> Tim určitě nechceš popřít že styl jízdy z novým motorem má 
> vliv nejen na jeho další životnost ale i na jeho další 
> chování (i výkon) během životnosti.
> 
> 
> 
> > Jinak co se spotreby tejka je to predevsim zalezitost lehke (tezke) 
> > nohy a pak taky trochu zalezitost fantazie like rybari :-)
> 
> třeba Felda s kterou jezdim ma v papirech normu 8l, od jara 
> do podzimu mám reálně 6,8l a přes zimu 8-10l.
> 
> > Pokud vozy obdobne kategorie jedou stejnym stylem je i 
> spotreba dost 
> > podobna. Vyzkouseno na trase cca 1500km vetsinou dalnice, rychlost 
> > 130-160km, vozy embecko 1.6 (pardon Felda), Honda Civik 
> 1.5, R19-16V. 
> > U vsech prumerna spotreba kolem 8 litru. Jinak normalne (ne 
> v zime) se 
> > pohybuju 9-10 litru, proste nejezdim za 5l jako rada vypravecu v 
> > hospode :-))
> 
> > Raven
> 
> xxx
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> HW-list@mailman.nethouse.cz 
> http://mailman.nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> -- 
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 7.0.271 / Virová báze: 264.9.9 - datum vydání: 1.10.2004
>  
> 

-- 
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 7.0.271 / Virová báze: 264.9.9 - datum vydání: 1.10.2004
 




Další informace o konferenci Hw-list