Spinany zdroj a TLACHANI :))

Ivo Neubauer neubaui@centrum.cz
Neděle Říjen 3 08:05:52 CEST 2004

> Mozna to je o tom, ze doba pokrocila a ja patrim uz spise ke generaci co
> vsude rve procesory a ma mezery v analogoveoblasti :-(.

S posledni vetou nejde nesouhlasit :) Analogova technika ma svoje jiste
hranice, ktere vymezuje urcite prostory, ktere
je schopen ten ci onen jedinec

- brat proste tak jak jsou (sem tam neco opajcne, vyuziva praktickych
zkusenosti :)) )

- nebo castecne je schopen urcitych modifikaci s pouzitim trochy teorie,
pomoci niz bohuzel nepokryje cely problem
  (napr. viz linearni reg. jedinec je schopny vyjit z jiz zabehleho
zpetnovazebniho zapojeno, odvodit si teoreticky       STEJNOSMERNE pomery v
operacni siti, je schopen operacni sit modifikovat pridanim dalsich prvku,
ktere realizuji napr. ruzne napetove posuny, vstupy dalsich  ridicich
velicin. Ale mlcky prechazi "presnejni" modely prvku a s tim sovisejici
dynamicke pomery v regulacni smycce a castecne si uvedomuje ze vliv to
urcite ma. Pokud se vyskytnou nejake musky tak je to v urcitych mezich
schopen nejak dosolichat :))

- viz predesle + jedinec snazici se o hlubsi rozbor problemu na zaklade
teorie s pouzitim nejakeho v dnesni dobe jiz vypocetniho aparatu jako napr.
MAPLE a hraje si s modely a necha si od chytreho pocitace vypisovat zbesile
vyrazy pro prenosove funkce, charakteristiky (treba Nuqystovi) a je treba i
schopen rici tenhle pol je dulezity, v nem vystupuje nejaka kapacita v
obvodu a mela by mit hodnotu v urcitych mezich. Casem je tento jedinec
schopen takovych modifikaci v systemu, o kterych predesla skupina jedincu
ani moc nepremyslela

- viz. predesle + jedinec jako pocitac HOLY z CERVENEHO TRPASLIKA :))))
ktery ma analog v maliku, a vymysli nove  teorie

byl bych rad, aby se ozval nekdo z te 3 skupiny :))), jestli se nikdo
neozve, tak nam panove veli oprasit teorii ze skript, nazhavit maple, a
aspon vyvorit nejaky hlubsi teoreticky rozbor k tomu linearnimu regulatoru
:) a budete se muset take na nejaky cas odvratit od MCU :))

... PS.: berte to z rezervou ....