Spinany zdroj

MK info@mcu.cz
Neděle Říjen 3 01:31:03 CEST 2004

> Dakujem MK, a tu cievku som typoval ;-} a trafil som sa, len som si nebol
> isty, ci ta indkcnost bude stacit...A myslim, ze ako filter by sa dala
> pouzit podaobna co maju v GES 150uH na 4A myslim...no ale tak daleko zatial
> nie som ;-} A spinaciu diodu?? Ja uvazujem BYV29-400, snad tam problem
> nebude...

Filtracni jsem pouzil ze stareho PC zdroje previnutou metodou CRD :-)))
Spinaci diodu z hlavy nevim, nejaka shotky v TO220

Ono to bylo z me strany spis jen takove hrani. Chtel jsem vedet co lze zhruba cekat
od predregulace resene SW na jednocipu. Jinak i s ATmegou na 16MHz jsem mel problem
dosahnou jakz-takz pouzitelne predregulace. Pro slusne vysledky by bylo vhodne stihat
zmereni dvou vstupnich velicin a vypocet pozadovane sirky PWM za jednu periodu -
to je pri 50kHz uloha jiz celkem sibenicni a to jsem vse orizl na 8b a nepsal to v Ccku :-))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov