XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Sobota Říjen 2 19:07:12 CEST 2004

> MK MK MK .. Dekuji za pojednání ,,
> asi takto , uz Vás nebudu otravovat dotazy které jsem v helpu a DS . A
> zeptám se lidí co me poradí soukrome
> nebo si zaplatím skolení u profíku to bude mozná nejlepsí.

Mhh, jiste mas pravdu, kazdy dobry skutek ma byt po zasluze potrestan, neboj poucim se :-(

Kazdy, kdo nebude poslusne recitovat z helpu a DS, ale odkaze te primo na ne, je neochotny :-)))
Jen tak dal, zaplat si nalejvarnu u profiku. Verim tomu ze bude dlouha a mastna.
Nad takovymhle frekventantem si totiz kazdy mne ruce :-))))))

Mel by jsi dat ulitbu pohanskym bohum, ze nezacinas pred petadvaceti lety v dobe, kdy nebyl internet,
nebyla bezne dostupna literatura a nebylo se kde jednoduse zeptat.

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov