XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Sobota Říjen 2 15:32:02 CEST 2004

>Pani inzenýri se hned nevztekejte , DS pochopitelne mám a priznávám ze tomu opravdu nehovím. Tak to jest.
>Práve proto ze jsem uplný zacátecník a nemám ponetí vo co go , radeji se zeptám Vás zkusenejsích a to v mém
>materském jazyce. Skutecnosti je ze anglictinu zvládám pouze pasivne , takze celý DS si nejsem schopen doslovne precíst
>, vím smutné ale je to tak. Takze nez me poslete do háje zelenýho . Diky za odpovedi v ceském znení o:))
>Preci jemo pochopím víc s tech pár vet co jsme me poskytli nez z celého DS.
> [...]

Tady nejde o to, ze by nekdo nechtel poradit, pripadne ze ho tve dotazy otravuji.
Jen se ti snazime slusne naznacit, ze na to jdes ale opravdu hodne blbe. Misto aby jsi
nacpal do hlavy par zakladnich informaci z DS a ty se pokusil aplikovat,
pripadne doplnit jejich hloubku dotazy, zacnes naopak - ptas se na naprosto elementarni veci,
bez kterych zatim jen lepis k sobe ruzna hradla a bloky.

Je jednoduche se neco naucit blbe, podstatne slozitejsi je ale pak si blbe navyky predelat
na ty spravne :-)))) Dite vychovavas prvni tri roky, pak uz je to jen prevychova :-))))))))

Jo a k tem inzenyrum, sorry, ale ja jsem normalni a toto osloveni me urazi :-)))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov