XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Sobota Říjen 2 12:57:51 CEST 2004

Pani inzenýri se hned nevztekejte , DS pochopitelne mám a priznávám ze tomu opravdu nehovím. Tak to jest.
Práve proto ze jsem uplný zacátecník a nemám ponetí vo co go , radeji se zeptám Vás zkusenejsích a to v mém
materském jazyce. Skutecnosti je ze anglictinu zvládám pouze pasivne , takze celý DS si nejsem schopen doslovne precíst
, vím smutné ale je to tak. Takze nez me poslete do háje zelenýho . Diky za odpovedi v ceském znení o:))
Preci jemo pochopím víc s tech pár vet co jsme me poskytli nez z celého DS.
Jiná situce uz nastává kdyz do toho clovek pronikne a má uz nejaké ponetí co a jak pak se dá i z
DS lecos pochopit.  Neverím tomu ze vy vsichi jsme se s temi vedomostmi prímo narodili a nejak
jste se také museli proboxovat. Já jsem se nejvíce naucil bud z príkladu a názorných ukázek
nebo kdyz me to nekdo jednoduse vysvetlil. Ale ze bych byl moudrejsí po nastudování holého
DS to není muj prípad.

Takze dekuji ze máte se mnou trpelivost a nic se nebojte dalsí serie blbých otázek
urcite prijde, o:))

Hezký den a diky
Milan

Ps berte to z té lepsí stránky ze muzete radit a nebýt za blbce jako já o:))