OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radim Götz radim2@infos.cz
Sobota Říjen 2 12:31:26 CEST 2004

Az vytahnete stare svicky tak zkuste popsat jak vypadaji jiskriste.
Barva , zanesenost. Zkuste svícky odmastit a ocistit a nasadit zpet.
Mam zkusenost ze se vymenuji svicky naprosto zbytecne, byvaji pouze
znecistene a to je zpusobeno opotrebenim motoru.
Opotrebovane svicky maji fyzicky opotrebene jiskriste a to lze videt
okem. Nepocitejte s tim ze pokud ma motor najeto 150 tis km
ze jsou opotrebene jen svicky.
Mel jsem podobny problem s motorem. Chyba byla v opotrebenych stiracich
krouzcich, vymena krouzku a gufer ventilu vse odstranila.
Testoval jsem pak nekolik druhu svicek a na vsechny jelo auto stejne.
Nekde mam doma obrazek ruzne opotrebovanych svicek a u nej napsano
co to zpusobilo, pohledam a hodim na www.

Radim

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, October 02, 2004 12:08 PM
Subject: RE: OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Dekuji za konstruktivni odpoved - to kuckani jak popisujete je presne ono co
se zacina objevovat. Me se to projevuje nejvice po startu kdy kousek
popojedu a dam na chvili nohu z plynu kdyz jej znovu stlacim tak se motor
jakoby dusi, kucka nechce jet a az pak se roztoci.

Ze jsou to svicky jsem si zcela jistej a prave jsem si BRISK Extra DR15TC
privezl tak jdu na to... :-)

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.