OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Sobota Říjen 2 11:47:52 CEST 2004

V parezu i pozdeji v java 21 jsem svicku obcas jen vycistil ocelakem. Treba
to bude tim, ze nevim co tam bylo za svicku :-)
V zahradni technice (centrala, krovinak, sekacka) nevim co mam za svicky
nebot sem je jeste nemenil. Ale je to teprve cca 6 let.

Raven
P.S. Jo, ta centrala byla z druhe ruky :-)

Championky v mopedu (kde byly predepsany) odchazely jiz po 500km a to tak
ze
jste jel a pak uz ani tuk (venku to samozrejme jiskru davalo) tak me nejak
prestalo bavit jezdit s nahradni svickou. Vymena za NGK opet bez problemu
je
tam ted uz leta.

Stejne tak mi odchazely predepsane championky na zahradni technice -
krovinorez a pila - podobne problemy.

Proste jim neverim a je mi jedno kdo s nima ma jake zkusenosti.

RadekCX