XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Říjen 2 00:53:12 CEST 2004

Za timto ucelem vydavaji vyrobci datasheety, a tam to vetsinou napisou :o)

Global Clock, Global TriState, Global Set/Reset

pokud se uschopni tato funkce, tak jsem mel akorat poblem ji pripojit pres
stejny pin na vystup vnitrni makrocely, i kdyz by to melo normalne jit,
podle me to je nejaka chyba fitteru.

Danhard

  A jeste jedna vecicka ,, hledal jsem zapojeí PINU u XC9572 pro kontrolu  a
na programování je tu TCK TMS TDI TDO ..

  a jeste jsem zde nasel piny oznacené jako  GLOBAL CONTROL PIN   celkem 4
piny

  a PIN oznacený GTS1 for VQ64    celkem 1pin

  Jedná se asi o piny GCK GTS GSR  .. chci se zeptat k cemu tyto piny souzí
a zda je muzu pouzít jako vstupní výstupní - pro svoje ucely.

  Diky Milan