OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Sobota Říjen 2 08:54:05 CEST 2004

Neprehanej, jake spatne zkusenosti??
Jednoduse tam dej co je doporuceno od vyrobce. Zejmena u embecka je to
bezpredmetne.
Mam na kryci liste (svicek a kabelu) doporuceno od vyrobce CHAMPION a
EYQUEM, mel jsem tam oboje a nemohu posoudit, ktere jsou horsi ci lepsi.
Proste to auto jede (a chyta) stale stejne. Stejne tak jako benzin od
ruznych benzinek. Nevidim rozdilu, jen v penezence. A to jsem i z vlastni
hlouposti vyzkousel Shell V-pover racing 99.
A to jedna o motor z trochu jine skatulky nez 1.3 z embecka.

Raven

No, dekuji za odpoved, ale ja nejake zkusenosti se svickama ruznych vyrobcu
mam a nic proti Vasi rade, ale Championky opravdu ne - horsi svicky uz si
snad koupit tady nemuzete - mam s nima ty nejhorsi zkusenosti.

RadekCX