??? free sample od ATMELU ???

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Sobota Říjen 2 08:30:42 CEST 2004

Dobry den,
uz se to tu nekolikrat probiralo, objednat samply snad lze, ovsem dostat je uz je problem (alespon tak jsem to pochopil z diskuze). Ovsem neni snad problem koupit avrko za par desitek korun (atmega8 stoji tusim neco pod 80kc, vetsi jsou umerne drazsi, ale neni to tak zavratne. Pokud mohu doporucit sel bych do rady AtmegaXX. Pokud budete programovat v ASM tak staci atmega8 pokud v ccku tak doporucuji neco vetsiho atmega16 atmega32 ci vyse. S pozdravem Vladimir Loula ml.
http://boat.aeroomni.com