Co je spatne? - "optimalni"

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Říjen 1 18:16:36 CEST 2004

>Tim si ten kod mirne zoptimalizujete a zrychlite, i kdyz se stejne
>uP flaka v te smycce ktera ceka na konec prevodu :-P takze optimalizace
>je mimo misu ...

Protoze optimalni, jak jsem byl poucen, znamena nejlepsi, nelze v
souvislosti s C o zadne optimalizaci ani zoptimalizovani hovorit, protoze
program napsany v C nemuze pracovat tak efektivne, jako optimalni=nejlepsi
mozne reseni problemu v ASM.

Mirne zoptimalizujete je pak logicky nesmysl, protoze mirne znejlepsit neni
mozne - bud to pak bude nejlepsi ci nikoli a lze neco udelat pouze
nejlepsim, ale ne mirne, muze to byt pouze mirne lepsi.

At si toho optima uzije take nekdo dalsi :))).

--
Jiri Bezstarosti