Procesor s rychlym AD prevodnikem

turby turby@seznam.cz
Pátek Říjen 1 17:13:32 CEST 2004

Zdravim,
jestli si dobre pamatuju tak rychle prevody do nejakeho domaciho
digitalnigho osciloskopu (potreboval ho rychle a levne, viz metoda
danhard - pytlik & co suplik da) delal kolega pomoci nejakeho rychleho
A/D prevodniku, posuvneho registru a nejake (s)ramky (tusim). Pak to
po nasamplovani v klidu s te (s)ramky precetl. ale je to bez zaruky,
nemam na nej uz kontakt, pracuje buh vi kde.

--
 turby
 turby@seznam.cz

2cm> Asi to bude nejlepsi reseni. Dik. U Ad je docela pekny vyber.

2cm> Honza

2cm> ----- Original Message -----
2cm> From: "Dolezal Dusan" <dolezal@zoner.com>
2cm> To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
2cm> Sent: Friday, October 01, 2004 9:07 AM
2cm> Subject: RE: Procesor s rychlym AD prevodnikem

2cm> A mate nejaky zasadni duvod, proc k tomu MCU nepripichnout nejaky externi
2cm> A/D? Napada mne snad jedine nedostatek mista, nedostatkem IO to asi nebude,
2cm> kdyz jeste nemate vybrany procesor. Mne to tedy pripada jako jednodussi
2cm> varianta, nez shanet nejaky obskurni procesor za obskurni cenu (k dodani za
2cm> 10 tydnu v minimalnim odberu 10.000 kusu)... :-)) Co s tim vlastne chcete
2cm> delat (ze by DSO)?

2cm> Dusan Dolezal

2cm> -----Original Message-----
2cm> From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
2cm> [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of 2 centrum matous
2cm> Sent: Friday, October 01, 2004 7:55 AM
2cm> To: [HWnews]
2cm> Subject: Procesor s rychlym AD prevodnikem

2cm> Potreboval bych procesor s AD prevodnikem 1 MSapplu nebo rychlejsi.  Znate
2cm> nejaky dostupny?

2cm> Honza

2cm> HW-list@mailman.nethouse.cz