Zapojeni konektoru COM na mysich

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Říjen 1 13:42:28 CEST 2004

No ja nevim, o mysich se tam moc nepise. Dokonce ani na http://www.hw.cz/docs/mouse/mouse.html neni zadne blizsi schema (ale mozna bude v tom souboru ke stazeni).

Kazdopadne pred nejakou dobou jsem tady resil, proc mi nefunguje hand-made kabel k trackballu A4tech (puvodne byl na PS2, ja jsem si delal prodluzovak+redukci na COM). A uz nevim kdo z konfery mi poradil, ze musi byt propojene dva piny (snad 4 a 6 a mozna taky 7 a 8 --> ale to jen tak strilim od boku).

Zkusil bych pohledat archiv konference se subj. "trackball" nebo tak nejak.

P.K.

p.s. kdybych nebyl linej, tak uz jsem davno prekleslil a vystavil na webu schema toho trackballu - pomerne zajimavym zpusobem se tam snimaji osy a rolovaci kolecka (jsou tam dve, jedno pro vertikalni, druhe pro horizontalni pohyb). Princip je ten, ze se vzdy jedna osa a jedno kolecko sdili jeden vstup do IO, ale to je hodne zjednodusene. Pokud by se nasli aspon dva lidi, ktery by to zajimalo, tak se dokopu k tomu to premalovat do pocitace (mam to na nejakem umastenem smiraku v nejake krabici mezi haldou jinych papiru...) a zverejnit.

> Od: Lukas Grepl <L.Grepl@sh.cvut.cz>
> Komu: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
> Datum: Fri, 01 Oct 2004 11:30:34 +0200
> Předmět: Re: Zapojeni konektoru COM na mysich
>
> http://www.hw.cz/projects/rs232/ ?
>
> Lukas Grepl

Udělejte něco užitečného - začněte třídit odpad - alespoň plasty a sklo vyhazujte do příslušných kontejnerů. Příroda Vám poděkuje. ;-)