Veterna elektraren- stabilizator

Jozef Why jofko2@yahoo.com
Pátek Říjen 1 08:50:32 CEST 2004

Pekny den vsetkym,

laborujeme s malou veternou elektrarnou a rad by som
nejake napady k nasledovnej veci:
Generator dava napatie do 0 do 250V (0 - 300Hz),
chceme postavit stabilizator s vystupom 27V/4A. Moj
prvy napad je navinut trafo s viacerymi sekundarmi a
prepinat ich, aby vstup stabilizatora bol vzdy v
rozumnych medziach. Pomocny obvod ktory bude
zabezpecovat prepinanie by bol napajany trvale z
jedneho vinutia, ked budem predpoklad ze zozerie do
30mA tak nevidim velky problem s rozsahom vstupneho
napatia. Ak ma niekto ine riesenie, som sa kazdu
rozumnu debatu.

P.S Nie je dolezite ci tam pojde PIC alebo AVR :-)

Pekny den,
Jozo.